Jul 2, 2012

Anak-anakku :)

Assalamualaikum. Alhamdulillah sudah tamat pengajian aku. Erk untuk Tahun 1. Semoga keputusan aku dapat aku meneruskan perjuangan dalam bidang aku dan membahagiakan hati kedua ibu bapa aku. Pray for me, okay? ;) Sayang ampa :D Sebenarnya entry ni sepatutnya tulis lama dah, since busy sangat dengan exam, dengan travel (eyt?), dengan malas. haha. Okay melalut dah.

On 12th March 2012, aku menziarahi atau lebih tepat membuat amal kebajikan di Rumah Gemilang Anak-anak Yatim di Sik, Kedah Darul Aman yang tercinta <3. Program ini under Kumpulan Anak-anak Kedah USM (KAKUSMA). Seramai 50 orang kot yang join. Alhamdulillah, kehadiran kami ke sana bukan takat membantu depa kemas-kemas kawasan penginapan depa, malah kedatangan kami membawa seribu kebahagian dekat anak-anak nie. Seriously, kami sangat tersentuh cara  anak-anak nie melayan tetamu, cara-cara mereka menyambut kehadiran kami. Penuh dengan kasih sayang. May Allah bless them always and give them the best dunia and akhirat. Amin. Meh tengok gambar :)

Their surau

My adik-adik

The sweet home :)

The heart broke into pieces seeing them crying T_T







Sekian sahaja dari saya kali ni. Adios !

Smile makes your day. Lets smile :)

No comments:

Post a Comment