Apr 2, 2013

Sepintas lalu

Assalamualaikum :)

Short update. Seriously, percaya sangat la aku nak berupdate secara pendek-pendek ini. Hewhew.

April. April. April.
Jujur, masa cepat sangat berlalu. Hehe. Sudah nak tamat semester keempat. Waa, makin dekat dengan alam dewasa. Sekarang masih kanak-kanak. Mohon lempang. :P

Walawei, tinggal lagi empat hari lagi nak cuti midsem. Seronok tak terkata. :)

Hmm apa lagi, haa lepas ini, aku dan kumpulan aku akan buat animasi.Benda yang lama dah aku teringin sangat nak belajar. Nak tahu orang buat macam mana cerita Upin Ipin tu. Pernah kot terlintas dekat fikiran aku, orang lukis kartun atas kertas lepas tu masukkan dalam komputer tu macam mana?

La ni mana guna kertas, terus lukis atas komputer. Dasyat tak dasyat. Ke aku ja jakun? 0_o. Haa lepas ini boleh buat Kartun Asma Siddiqa. Berangan number satu. Haha.

Masuk kos farmasi kat sini, multitasking. Dari aku semester pertama sampai la ni, aku pernah jadi pelakon, video editor, singer (pernah ke?), animator, hmm apa lagi. Seronok tu seronok la kalau bab tak belajar ni, bila mai kena serious dalam belajar, *bunyi cengkerik dah kedengaran :P*

Ni aku jadi pelukis :P
Sekian short update dari penulis. Haha. 

Smile makes your day. Lets smile :D



No comments:

Post a Comment