Jan 29, 2013

Kekeliruan

Assalamualaikum!

Dah dekat sepuluh hari kot cuti entah tak bilang laaa pula. Haha. Apaa pun aku dah taktau nak buat apaa. Padahal berlambak kerja aku nak kena buat.  Kerja bersihkan kan jiwa dan rohani pun tak terbuat. Tak istiqamah ya aku :(

Sebenarnya takda apa pun entry kali ini. Cuma, kebelakangan ni, hati berlebih-lebih dari tuan badan. Aduh. Sabar ja la. Kemeningkatan umur kot. Kahkah. Rasa diri sangat muda. Haha

Jangan cemar hati dengan benda yang lalai. Ingat tu Asma. :)

Hati aku masih keliru.

Apaaa pun, usaha nak jadi Muslimah yang bukan pada pakaian sahaja tapi dalam semuaaaaa aspek masih lagi di peringkat yang bawah kot. Entah. Doa laa aku.

Okay dah.

Sekian, terima kasih.

Bila baca balik entri ni, rasa macam Erk erk. Apa kahhhh? Jangan judge aku bukan bukan, taktau silaa im kat fb. Haha. Bajet ada orang baca laaa. ;)

No comments:

Post a Comment