Dec 17, 2012

Aku dah lain

From google 
Assalamualaikum :)

Minggu belajar bermula
Harap istiqamah belajar dan berdoa serta bertawakal.

Bukan bercerita hal minggu belajar.
Lebih menjurus kepada keadaan aku.

Aku dah lain.
Mungkin tiada yang sedar.
Baik ke lain aku?
Entah. Wallahualam. 

Aku bukan lagi aku. 
Aku yang dulunya tidak sekental ini,
Terasa mana pun aku, hati masih genggam utuh.
Aku yang kini tidak lagi bergantung,
Aku yang mampu berdiri di atas kaki sendiri.

Kekuatan pada iman yang seciput, 
Yang bergantung pada Yang Maha Esa,
Ketabahan yang cukup cukup makan 
Yang mungkin buat aku terjelepok,
Kamu.Ya kamu!

Tabahlah wahai hati :)

*pilu melihat teman teman pulang ke kampung halaman,
Ada rezeki akan ku pulang.
Semoga rezeki itu ada.
Amin.


Smile makes your day. Lets smile :)


No comments:

Post a Comment