Aug 17, 2012

Hari Kemenangan

Assalamualaikum.

Kita dah sampai ke penghujung Ramadan. Sejujurnya, aku sedih sangat kita akan clash dengan Ramadan, entah dapat berjumpa lagi ke tak dengan Ramadan. Allah sahaja yang Mengetahui hal ini.

Gayanya nak balik kampung dah, jadi tak sempat nak update nanti. Apa-apa pun Selamat Hari Raya Aidilfitri semua muslimin dan muslimat, readers aku :) Aku mohon maaf jika ada entry aku ni mengguris perasaan ampa. hehe. Aku juga minta maaf kepada semua kenalan aku. Mohon ampunnya :)

Walaupun Ramadan bakal meninggalkan kita, tak bermakna amalan-amalan kita sepanjang Ramadan juga kita tinggal. No okay :) Keep on doing tadarus, keep on solat berjemaah, keep on Selawat ke atas Junjungan Rasulullah, Keep on everything you do to search for Keredhaan Allah. *Ayat rojak terus -.- *
But seriously, jangan tinggal apa yang kita didik diri kita sepanjang Ramadan. Insya Allah, peringatan ini untuk aku dan semua. Kalau aku terlupa sila ketuk kepala aku, bagi teguran dan nasihat kat aku.

Kepada yang nak balik kampung, May Allah with you along the journey pergi dan balik. Semoga selamat sampai. :) Kepada yang tak balik kampung, have the experience, sambut raya di perantau. hehe :) To all, again Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin :)



Nak duit raya! Nak duit raya! ;)

Raya raya juga, pergaualan, perbuatan sila jaga ya. Jangan melampaui batas. Taat pada suruhan Allah, tinggalkan apa Allah larang. Insya Allah hidup kita bahagia dan mudah. :)

p/s : Zakat jangan lupa keluarkan. :)

Smile makes your day. Lets smile. :)


No comments:

Post a Comment