Jan 18, 2012

Kenangan Lama

Assalamualaikum teman-teman :D

Alhamdulillah cuti sem dah start. Means dah berakhirnya Semester 1 aku sebagai seorang pelajar farmasi. Tinggal lagi 7 sem. Harap boleh survive sampai penghujung. Amin :) Insya-Allah.

Sebenarnya, aku terfikir nak menulis tentang kenangan lama aku. Lama ke? Takda la lama sangat. Kenangan aku di sebuah kem. Kem Perik 2011/2012. Kem ini merupakan satu kem yang wajib bagi setiap pelajar USM. kalau dak takleh grade *depa-depa la kata :P

Kem Perik ini terletak kat Kuala Nerang, Kedah Darul Aman yang tercinta :) Ada dekat 100++ juga la yang ditempatkan kat sini. Dari bilangan tu, ada 18 orang budak Farmasi. Termasuk la aku. Aku takmau cerita sangat. Meh tengok gambar dah la. Kem Perik ini seperit namanya. Kami siri terakhir ni, kena ragging la sikit, tp tu semua menjadi kenangan terindah gak la, walaupun time tu, mmg nak cabut lari je :P


Ni la budak-budak Farmasi 2011/2012 

Company B. *kami menang neh :P


Platun aku. *tak ingat la pula Platun berapa T_T


Okay we need to cross this *the only thing aku tak lepas =='


Again dengan coursemates :)


*Pictures credit to my fasilitator , Abg Syakir :)

Last but not least,

Smile makes your day. Lets smile :)

2 comments: